Arkib untuk Julai 18th, 2008

Salam hormat,

Jangan sangka bahan percuma tidak berkualiti!

Tapi saya akui yang perkara begini memang jarang berlaku… kerana kebanyakan produk percuma yang diedarkan tidak menepati citarasa saya.

Jadi, berikan perhatian kepada apa yang saya ingin kongsi bersama di sini.

Video Percuma Dot Com ” adalah produk terbaru keluaran saudara Zamri Nanyan dan Mohd Sufian.

Sekali lihat, memang saya tidak menyangka yang ianya diberikan tanpa sebarang caj.

11 Video Tutorial… Percuma?

Pasti anda pun kurang percaya.

Apa yang saya buat seterusnya ialah mendaftar di laman web tersebut, dan anda juga boleh berbuat demikian di: http://videopercuma.com/r/udin9968

Wow! Selepas menonton beberapa video tutorial yang diberikan, saya terkejut kerana saya pernah melihat video tutorial sebegini dijual di internet pada harga USD$24.95.

Dan lagi, Video Percuma yang diberikan oleh Zamri Nanyan dan Mohd Sufian adalah di dalam Bahasa Malaysia – sesuatu yang belum pernah dilakukan sebelum ini.

Saya menonton satu per satu video tutorial yang diberikan dan terus terang saya katakan yang video- video ini memang hebat dan mampu menerangkan beberapa perkara yang begitu penting untuk seseorang memulakan perniagaan internet pertama mereka.

Belum sempat rasa teruja saya hilang, saudara Zamri Nanyan memberikan satu lagi kejutan dengan video tutorial istimewa beliau.

Saya tak pasti jika beliau membenarkan saya menceritakan mengenai video istimewa ini di sini, namun saya rasa kurang puas sekiranya saya tidak nyatakannya di sini.

Video Percuma dot Com ” bukan sekadar video percuma yang memberikan ilmu yang berguna kepada anda, tetapi ianya juga satu sistem pemasaran viral yang mampu menjana pendapatan tambahan kepada anda… dan segalanya ada dinyatakan di dalam video istimewa ini.

Jika anda tidak mempunyai laman web sendiri dan mahu menjana pendapatan sebagai affiliate, inilah laman web yang anda cari-cari selama ini.

Cuma ikuti arahan di dalam video istimewa yang disediakan, mulakan promosi dan anda mampu membina pendapatan dari 9 sumber yang disenaraikan.

Inilah yang dikatan multiple streams of income.

Hebat, bukan?

Baiklah, saya tak dapat cerita dengan lebih lanjut mengenai video istimewa ini kerana anda juga boleh menontonnya sendiri.

Cuma daftar melalui link di bawah dan pastikan anda menonton ke semua video yang disediakan
(termasuk video istimewa yang saya nyatakan di atas).

http://videopercuma.com/r/udin9968

Salam sejahtera semua

Sebelum ini Daegan Smith dan Zamri Nanyan telah menerbitkan sebuah buku yang bertajuk “The Ultimate Blueprint Of Internet MLM Success” dan buku ini dijual di Amazon.com pada harga USD$39.95. (Wow! Mahal tu)

Jika anda berada di Malaysia, anda masih bertuah kerana dapat membeli buku ini pada harga yang sangat murah iaitu cuma RM29.90 (jangan beli di Amazon.com).

Kini, ada satu lagi berita baik untuk anda!

Buku “The Ultimate Blueprint Of Internet MLM Success” telah diterjemahkan ke dalam bahasa Malaysia. Tajuk yang diberikan ialah “Rahsia Bisnes MLM Di Internet” dan ianya boleh diperolehi di MPH Bookstore atau kedai-kedai buku berdekatan pada harga RM29.90.

Buat masa yang terhad, Zamri Nanyan sedang menjalankan promosi memperkenalkan buku ini kepada orang ramai dan beliau sedang memberikan satu bab percuma daripada buku ini kepada sesiapa sahaja yang layak.

Untuk mengetahui bagaimana anda boleh mendapatkan bab percuma buku “Rahsia Bisnes MLM Di Internet” ini, sila lawati link di bawah:
http://rahsia.bisnesdigital.com/perniagaan-internet/
bab-percuma-dari-buku-rahsia-bisnes-mlm-di-internet

Anda juga diberikan “Isi Kandungan” buku ini serta sedikit komen penulis mengenai buku terbaru ini. Jadi, klik link di atas dan jangan lepaskan peluang untuk mengetahui dengan lebih lanjut apa yang ada di dalam buku “Rahsia Bisnes MLM Di Internet” ini.

Saya sudah dapat bab percuma buku ini. Anda bila lagi? 🙂

Salam sejahtera semua,

Hari ini, saya melayari laman web Sdr Shamsuriyadi, saya terperanjat besar apabila mendapati shamsuriyadi menulis tentang MIRSB – Monsun Biz, Callcenter, Payment Gateway, Bossmailer. Saya kira beruntung tidak menyertai MIRSB jika apa yang diperkatakan Sdr Shamsuriyadi benar-benar berlaku. Apa yang menarik perhatian saya adalah 253 orang yang telah memberikan “Pandangan saya terhadap MIRSB -Monsun Biz, Callcenter, Payment Gateway, Bossmailer”. Maklumat lanjut boleh diperolehi di laman web
http://www.shamsuriyadi.com/2008/03/27/pandangan-saya-terhadap
-mirsb-monsuncallcenterpayment-gatewaybossmailer/

Jika anda rasakan saya menipu atau kurang percaya anda boleh melayari laman web Sdr Shamsuriyadi :
http://www.shamsuriyadi.com/2008/03/27/pandangan-saya-terhadap
-mirsb-monsuncallcenterpayment-gatewaybossmailer/